Informatii livrare

Program de lucru call center:

Luni-Vineri , intre orele 10:00 - 17:00.

Magazinul este doar ONLINE!

Produsele aflate in stoc se expediaza in maxim 2-3 zile lucratoare (luni,marti, miercuri, joi si vineri) din momentul CONFIRMARII TELEFONICE a comenzii.

Prin ce companie de curierat se face livrarea comenzii?
Singura companie de curierat agreata de Iudita Boutique SRL-D este Fan Courier .

Verificarea stadiului comenzii se face prin accesarea site-ului curierului Fan Courier utilizand numarul de AWB din e-mailul de confirmare. La momentul livrarii este necesara verificarea integritatii coletului, in situatia deteriorarii sau a prezentarii ambalajului desfacut sau a sigiliului rupt, acesta va fi refuzat. In acest caz, va rugam sa anuntati de urgenta departamentul de relatii cu clientii printr-un e-mail la adresa office@iuditaboutique.ro. Dupa doua incercari de livrare nereusite efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul Iudita Boutique SRL-D.

In cat timp ajunge comanda?
Comenzile vor fi livrate intr-un termen de maxim 5 zile de la plasarea Comenzii, dar de preferat in 2-3 zile lucratoare in functie de distanta, de momentul plasarii in zile lucratoare sau libere si de conditiile meteorologice ce afecteaza transportul firmei de curierat.
Echipa Iudita Boutique va sta la dispozitie in situatia intarzierii coletelor, la email office@iuditaboutique.ro. Inainte de a reclama intarzieri, va rugam sa verificati mai intai daca nu ati primit o avizare de la firma de curierat. In situatia in care avizarea exista, va rugam sa contactati firma de curierat pentru o noua livrare. Nu in ultimul rand, va rugam sa verificati daca s-a emis un comunicat oficial pe site, pe blog sau pe pagina Facebook Iudita Boutique, care sa vizeze intarzieri de livrare.

Cum platesc?

Contravalorea produselor comandate se plateste direct curierului care livreaza produsele.

ATENTIE!!! Comenzile facute in zilele de vineri (dupa ora 14) , sambata si duminica vor fi expediate in ziua de LUNI (a saptamanii urmatoare)!

Ce fac daca am primit un produs in minus?
Ne cerem scuze pentru problemele intampinate si va stam la dispozitie pentru a le solutiona. Va rugam sa ne contactati la office@iuditaboutique.ro intr-un termen de 48 de ore de la livrarea coletului pentru a verifica situatia. Veti primi un raspuns in maxim 24 de ore. Din pacate, sesizarile ulterioare termenului de 48 de la livrarea comenzii nu vor fi luate in considerare.

Ce fac daca am primit un produs defect?
Va rugam sa ne contactati la office@iuditaboutique.ro in termen de 48 de ore de la livrarea colectului, mentionand comanda si codul produsului defect. In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, va vom inlocui produsul sau va vom returna banii iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.

Ce fac daca am primit un produs intr-o marime gresita?
Va rugam sa ne contactati la office@iuditaboutique.ro intr-un termen de 48 de ore de la livrarea coletului, pentru a remedia aceasta problema.

Care este costul transportului?
Comenzile cu o valoare mai mare de 299 de lei beneficiaza de transport gratuit.
Pentru comenzile ce nu ating acest cuantum, taxa de transport, specificata pe factura si achitata la livrare este de 25 lei. Preturile aproximative pot fi solicitate printr-un e-mail la adresa office@iuditaboutique.ro

Iudita Boutique.ro nu  poate fi responsabila pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze la timp, fapt pentru care Iudita Boutique.ro nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

Dreptul de a refuza!

Iudita Boutique SRL-D poate incheia, modifica, suspenda sau anula comenzile clientilor sau calitatea lor de membri, inclusiv accesul la anumite servicii ale website-ului iuditaboutique.ro pentru anumiti clienti, in orice moment si fara o notificare prealabila, in cazul in care Iudita Boutique SRL-D considera ca anumiti clienti plaseaza comenzi false sau au o conduita care nu respecta legile in vigoare.

 De asemenea ne rezervam dreptul de a anula comenzile plasate de clienti ce au refuzat livrarile sau care au returnat mai mult de 25% din contravaloarea comenzilor. In acelasi timp, ne rezervam dreptul de a selecta comenzile care includ un numar mare de produse de acelasi fel sau cantitati mari de produse livrate la aceeasi adresa.